دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

باور کن !

بی تــو!

کنار این خاطره ها نشستن دل می خواهد…
 که من ندارم…. 

باور کن !

برای تو!

آن چیزی که تنــــگ شده...

دل است برای تو!

و جهان است، بــرای من...!

بی یاد تو!

تک تک خاطراتت را ریسه می کنم... 

به دور چرخ دنده زندگیم! 

نمی چرخد روزگارم بی یاد تو!

قسمت لعنتی!

دلم می گیرد وقتی می بینم ...
تو هستی … !
من هم هستم
اما قسمت نیست !

دل!

گاهی به سرم می زند بزنم زیر همه چیز و همه چیز !


 
اما سر که کاره ای نیست!! 

 

این دل است که فرمانروایی میکند …

پُــر از بــغــضــم...

خــدایــا بـت بــود...
بـــت شـــکــن فــرســتــادی!
مــن پُــر از بــغــضــم. . . 
بــغــض شِکــَن هــم داری؟!

قابل توجه خودمو...!

به رفتن که فکر می کنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی…
میخواهی بمانی...
  رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی!
این بلاتکلیفی خودش کلــــی جهنـــــــــــــــم است!

نیش های ماروپله!

تو زندگی نقش نیش های ماروپله رو بازی نکن! 

شاید...توان دوباره بالا آمدن را نداشته باشد. 

همان کسی که به تو اعتماد داشت...!

چرا ... ؟؟؟

یک زمان هایی در زندگی وجود دارد که آدم فقط دوست دارد بداند :
 چرا ... ؟؟؟

واقعـــا چــــــــرا؟؟؟؟

نمیخواهم بشنوم!

یک نفر دهــــــــان خاطره ها را ببنــدد!

نمیخواهم بشنوم!

عذابــم میدهند…

نیـــا!!!

به خواب هایم نیـــا!

خواب هایم را رنگی می کنی...

روزم را سیـــاه!

ســرنوشــت...

خوشــبختی هایم را با عجله در ســرنوشــتم نوشته بودند!
بد خط بود!!
روزگــار نتوانست آنها را بخواند ...

یـک دنیـــــــا خـــاطـــــره!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روزهای فراقت!

انقد سرگرم اوقات فراغت بودم که... 

فکری به حا ل روزهای فراقت نکردم!!!

سه نقطه !

خیلی دور هم که بروی...

نقطه نمی شوی ! 

سه نقطه می شوی در شعرهایم... 

آزمایشگاه عشق ...

از آزمایشگاه عشق میام!

گروه خونی ام ...

«تو»ی مثبت است !!

تقویم های جهان!

بیهوده ورق می خورند! 

تقویم های جهان... 

روزهای من همه یک روزند! 

شنبه هایی که فقط پیشوندنشان عوض می شود...

چگونه میشود ؟؟

چگونه میشود از خدا گرفت چیزی را که نمی دهد؟؟! 

می گویند قسمت نیست!حکمت است!! 

من قسمت و حکمت نمی فهمم! 

تو خدایی طـــاقت را می فهمی؟؟؟؟

اَحــمـق!

گــاهــی وقــتــهــا مــجــبــوری اَحــمـق بــاشـی !

رویِ کــاغـَـذ مــیــنــویــســم دَســتــهــایِ تـــُـو . . .

و رویِ آن دســت مــیــکــشــم . . . !!!

زهرمــــــــار!


یه وقتی هست
که مــــزه‌ ی بودن یکی یه جوری رفته زیر دنـــدونت
که وقتی دوری ازش همه‌چی می‌شه :
زهرمــــــــار .....!

جواب من...

**تو**

همیشه جواب منی!

وقتی دیگران از من می پرسند :

به چه فکر میکنی...؟!

فرصت ناب !

اختراع آسانسور باید دلیل دیگری داشته باشد!

چیزی شبیه فرصت ناب آغوشهای یواشکی... 

 

مـرگ تـدریـجـی ...

هـمـانـنـد سـربـازی کـه از جـنـگ بـازگـشـتـه

مـحتـاج نـوازش دسـت هـایـت هـسـتـم.... 

بـاور کـن کـه دلـتـنـگـی! 

مـرگ تـدریـجـی سـت...