دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

کجا جستجو کنم؟؟!


این روزهاشبیه پازلی شده ام با تکه های گم شده!


کسی نمی تواند بچیند قطعه های باقیمانده ی مرا!


نمی دانم آخر کجا جستجو کنم


تکه های گمشده ام را؟؟!!


دلم سوخت!


دلم سوخت!

به حال پسرکی که وقتی گفتم :

کفش هایم را خوب واکس بزن . . .

گفت :

خاطرت جمع باشد مثل سرنوشتم سیاهش میکنم!


http://img.tebyan.net/Medium/1392/04/74d881dcb1494c7083b909cd2c606820.jpg

خدا ما را می بیند!


برای انسان شدن کافیست فقط به این یقین برسیم که


هر کاری که انجام میدهیم


خدا ما را می بیند!

دلتنگی!

فصل عوض می‌شود 


جای آلو را خرمالو می‌گیرد... 


جای دلتنگی را دلتنگی!

ماهی!

گاهی عمیقاً مایلم ماهی باشم!


ماهی حافظه اش هشت ثانیه است !


بی هیچ « خاطره » ای . . .


هیچ !

مـیـفهــمی چـــــه میگویــــم؟؟!!!

هــــوا را هــــــر چــــقــدر نفـــــس بــکــشـــی

بـــاز هــــــم بـــرای کــشیــدنش بـــال بـــال میزنی!

مــثـــل تـــــــــــــو!

کـــه هـــر چــــقدر کـــه بــاشــی...

بــاز بــاید بـــاشی!

مـیـفهــمی چـــــه میگویــــم؟؟!!!

بـــــــــــــودنـــت مهــــــــــــم ­ اســـت...!!!

دنیا!

دنیا اگر مردانگی سرش میشد ...

که نامش دخترانه نبود !


من و دلم...


میگم هیس هیچی نگو !

دلم میگه نمیشه نگم دق میکنم

میگم هر حرفی رو که نباید به زبون بیاری!

میگه این یکیو نمیتونم نگم...

میگم باشه بابا بگو !

من و دلم با هم میگیم :

" دلم برات تنگ شده"

ســخـــتـــه...!!

تنهایی رفتن سخت نیست ولی...  


 مااینهمه راه رو باهم اومدیم!  


 تـــنهـــایـــی بـــرگــشــتـــن ســخـــتـــه...!!