دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

لحظه کوچ ...

این روزها دچار سر گیجه‌ام! 


تلخ تر از تلخ… 


زود می رنجم ، انگار گمشده‌ام! حتی گاهی می‌ترسم . 


چه اعتراف بدی! 


شاید لحظه کوچ به من نزدیک شده، دلم هوای سردی غربت دارد …

نظرات 1 + ارسال نظر
مهاجر جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ http://mohajerane-asemani.blogsky.com

دل من مانند(ه)دوچشمی است با تمام کوچکی دو دریاچه داشت ، از بس که چشم به راه یک نفر گونه هایم خیس شد که خشکید،فقط در قعر آن خونابه های جدایی باقی مانده...
همین الان نوشتمش فکر کنم زیاد چنگی به دل نزنه
با الهام از 5وارونه که برام جالب بود
...

لطف دارین...
زیبا بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد