دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

یواشکی...

اینکه یواشکی دلتنگش باشی ...

خیلی بهتر از اینه که بهش بگی و هیچ جوابی نگیری!

تا همیشه…

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کاخ آرزوها...

دلتنگی هایم که یکی دوتا نیست...

بخواهی بشماری تا فردا طول می کشد!

تو که می دانی فردای من و تو چقدر دیر میاید...

اما دست از من و دلتنگی هایم برندار!

میدانی با آنها چه کاخ آرزوها ساخته ام...؟!

چطور میگذرد؟؟

برای تو...
نمیدانم چطور میگذرد...!
اما برای من...
انگار...
خنجر بر گلویم گذاشته اند...
اما نمیبرند...

درست می شود...

آرام می گیرم...
حتی به همین "صبر کن درست می شود" ها ...

همین حالا . . .

دلتنگی حس عجیبی است
که گاهی تو را به یادم می اورد
گاهی یعنی همیشه . . .
گاهی یعنی همین حالا . . .!

هــــــــــــی...

هر چقد رو دیوار مجازی بنویسم ...

بازم هیچ کدوم از حرفای دلمو نمی تونم بگم ! 

حرفایی که : 

هرگز نه میشه گفت نه میشه نوشت! 

هــــــــــــی...

دلم خیلی گرفته ...

سلام!

امشب دلم دوباره شکست ...

ازهمان جای قبلی !

کاش میشدآخراسمت نقطه گذاشت تادیگرشروع نشوی.

کاش میشد فریادبزنم دلم خیلی گرفته !

اینجا نمیتوان به کسی نزدیک شدآدمها ازدوردوست داشتنی ترند...

یه دنیا خاطره ...

عاشق جمله هاییم که وقتی میخونی

یه نفس عمیق پشتش میکشی!

و توو یه ثانیه یه دنیا خاطره میاد جلو چشمت...!

حرف دل...

تو که میدانی تمام وجودم هستی

این شعر را برای تو نوشتم

تا بخوانی و بدانی همه ی زندگی ام هستی 

نه قافیه دارد ، نه ردیف ، نه آهنگ دارد نه طنین

اینها همه حرف دلم بود ، همین!

یاد تو ...

آنقدر که به یاد تو هستم اگر به یاد خدا بودم!

وقتی که میمردم ...

نیمی از بهشت از آن من بود...!!

دنیای تلخ!

یکـــــــ حبه قنــــــد ...

درفنجـــان قهـــوه ی تلخـــــــ ...

شیرین نمیشـــود !!

دو حبه قنــــد ...

در فنجـــــان قهــــــوه ی تلخـــــــــ !

شیرین نمیشــــود !

سه حبـــه ، چهار ، پنج ...
.
.
اصلاً تو بگــو یک دنیـــــــــا قنـــد ...!

در این دنیای تلخــــــــ

نه ...!

اگـــر تــو نباشــــی فالِ این زندگــــــــــی شیرین نمیشـــــود … !

فحـــش های عـــاشقـــانه !

نگـــران نبــاش

نمی شود دوستــت نداشــت

لجـــم هــم که بگیرد از دستــت

دفتـــرچه ی خاطـــراتـــم

پر از فحـــش های عـــاشقـــانه مـــیشود . . .

امشب!

پیشانی ام چسبیدن به سینــه ات را میخواهد ....

و چشم هایم خیس کردن پیراهنت را !

عجب بغض پرتوقعی دارم

من امشب... !!!

دیوار...

این خانه بعد از تو فقـــــط دیوار استـــــ
و تکه ذغالی که خطــــ می کشد
نیامدنتـــــــــ را ...

شرمسارم...

من سوگوار نبودنت نیستم!!!

من شرمسار این همه

صبرم ...

لطفا...

هیچوقت آرزوی افتادن چیزی را نداشته ام …


حالا برای اولین بار میخواهم : لطفا بیفت…!


ای زیباترین اتفاق زندگی من !

چگونه؟!!!!

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم 

سالهاست دارم حساب میکنم 

چگونه من بعلاوه ی تو 

فقط من شد؟؟؟!!!! 

به راستی چگونه؟!!!!

شبیه تو !

حالا اشک هایم شبیه تو شده اند 

گریه که میکنم... 

نمی آیند!

برگرد!

صبر کن! 

برگرد... 

چمدانت اشتباه شده! 

دلم را  

به جای خاطراتت بردی...

بگو...

فالگیر دو خط جدا از هم را نشانم داد 

دستم را مشت میکنم 

بگو که بهم میرسیم؟؟؟

طاقت...

فقط من و تو میدانیم فرو ریختن دیوار خانه 

از چوب خط هایی بود که هر روز 

به خاطر نبودنت روی آن می کشیدم! 

نه از زلزله!  

دیوار هم طاقت این همه غصه را نداشت...

آرزوی قشنگ...

آرزوی قشنگی است : 

داشتن رد پای تو کنار رد پای من 

بر دشت سپید پوشیده شده از برف 

اما هنوز نه برف آمده و نه تو...!

تمام دنیا ...


روزی تمام دنیا

تو را خواهند شناخت !

بس که من

از تـــــــو میگویم

و از تــــو می نویسم ..!

غرور احمقانه ...

چه حماقتی که می رانی ام  

و باز احمقانه می خواهمت ...

چه غرور بی غیرتی دارم من !!

گفت:...

دیشب خدا را دیدم...

به او گفتم: دیدی با زندگی ام چه کردی؟؟؟

کمی مکث کرد و گفت: سیگار داری؟!

واقعا خسته ام...

خدایا واقعا خسته ام...

میوه ی کدام درخت را گاز بزنم

تا از زمین رانده شوم؟؟؟

خدا خودش خواست!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کمرنگ تر ...

مداد رنگی هامون رو با هم تقسیم کردیم

من ... تو... مداد رنگی ها ... همیشه با هم بودیم ...

ببین مداد رنگی ها رو

بعد از این همه سال

هنوز به همون رنگای قدیمین !

اما نمیدونم چرا تو

روز به روز کمرنگ تر میشی ....

حیف کــه نیستـی...!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هنوز زنده ام ...

اتفاق خاصی نیفتاده است

ستون حوادث خالیست...

هنوز زنده ام بی تو

باورت می شود...؟

لعنت به این زندگی!

عمیق ترین درد زندگی :

دلبستن به کسی که بدونی هرگز به تو تعلق نداره...

نتــرس جانکم !

یــادم بــاشـــد ...

امشب بعضی از آرزوهایمــ را دَم ِ در بگذارم !
تــا رفتگـــر ببــــرد !
ما بقــی را هم نقــدا بــا خود بــه گور می بـــرم ... 

ما بقــی همــان ،" آرزوی بــا تــو بودن " است !
نتــرس جانکم !
حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم ...

بـــودن و خـــواســتـن !

هـــمــیــشــه نــــه
ولــــی گـــاهـــی
مــیــان بـــودن و خـــواســتـن
فـ ـاصـلــه مـــی اُفــتــد

وقـ ـتــهــایـــی هـــســت کـــه

کــســی را بـــا تــمـــام وجــــود میخواهــــی
ولــــــی نــــبـــــــایــــد کــنـــارش بــــاشـــی ...

فاجعه زندگی...

آدم ها می آیند

زندگی میکنند

می روند و می میرند!

اما فاجعه زندگی تو...

آن هنگام آغاز میشود :

آدمی می رود ولی نمی میرد

می ماند!

و نبودنش در بودن تو

چنان ته نشین می شود

که تو می میری !

چرا ....!؟

میگن هر چی از دوست رسد نیکوست!
پس چرا هر چی از تو میرسه ...

خاطره ...
نگاه ...
لبخند ...
یاد ...
ویران کننده است !
منو داغون میکنه ....!؟

پر می کشد دلم!

چقدر پر می کشد دلم ...!

به هوای
تـــــو!

انگار تمام پرنده های جهان در قلبم آشیانه کرده اند...!

نبودنت ...

از تو دلگیر نیستم!!!

از دلم دلگیرم ...

که نبودنت را صبورانه تحمل میکند... !

چه معنـــــى داردزندگى...!؟

چه معنـــــى دارد
زندگى...!؟
وقتى که هیچ اتفاقى
من و تو را
سر راه هم قرار نمى دهد !!

هر چه بادا باد ...

مثل کبریت کشیدن در باد

" دیدنت دشوار است "

من که به معجزه ی عشق ایمان دارم

میکشم آخرین کبریتم را ...

هر چه بادا باد !!!!

هرچند کنار هم نباشیم!

اسمش را می گذاریم دوست مجازی!

اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته ...

خصوصیاتش را که نمی تواند مخفی کند

وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را می نویسد!

وقت می گذارد برایم، وقت می گذارم برایش ...

وقتی در صحبت هایم به عنوانِ دوست یاد می شود!

مطمئن می شوم که حقیقیست ...

هرچند کنار هم نباشیم!

هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،

من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم

هرکجا که باشد... !

خیلی حـــــــرف است...

بــــــاور کن!

خیلی حـــــــرف است...

وفـــــــــادار دســـــــــت هایی باشی

که یکبار هم لمســـــــشان نکرده ای…!!!!

تفاوت!!

چه تفاوت عمیقیست بین

تـــنـــهـــایـــی قبل از نبودنت

و...

تـــنـــهـــایـــی بعد از نبودنت !!!

دنیای من...

باد،، یاد تورا
پاییز،، بوی تورا
سنگ،، قلب تورا
رعد،، اخم تورا
رویا،، حس تورا

و باران،، نام تورا
برایم زنده می کند
حالا فهمیدی
چرا...
تمام دنیای منی؟

تو را می جویم !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اما ... !

جدایی به روز آدم چیزی نمی آورد ...
به شب آدم، اما ... !

پر از خالی!

یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…
یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…

با تمامـ وجود ...

خدایا . . .
سیب که شیرین است
تو بگو، زهر!
هرچه که باشد . . .
بیار،با تمامـ وجود ﻣﮯ بلعمـ . . .
تو فقط مرا از این دنیا بنداز بیرون . . .!

هر طور می خواهی ...

از آن جمــــــــــــــــله هایی ام
که انتهایش سه نقطه می خواهد ...
حال هر طور می خواهی
تفسیـــــرم کــــــــــــــن !

به شرط اینکه ...

آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !
و فهمیدم …
تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه
درکش کنم ...