دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

چگونه؟!!!!

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم 

سالهاست دارم حساب میکنم 

چگونه من بعلاوه ی تو 

فقط من شد؟؟؟!!!! 

به راستی چگونه؟!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مروارید دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://active87.blogsky.com

چه گونه؟!
نمی دانم!

اما من میدونم!
سادس!

میخای بدونی چجوری؟؟؟؟
به راحتی...

به همین ساااااادگی!

مروارید سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ http://active87.blogsky.com

به سادگی...:-(ولی چهقدر سخته...:'(
اگه قرار نیس 2نفر با هم باشن،پس چرا اصن سر راه هم قرار میگیرن؟:-)
راستی یه سوال بپرسم چند سالته؟
;-):-*

دوست عزیز خدا کارخودشو کرده و آدمشو سر راهش قرار داده!
از این جا به بعدرسیدن و نرسیدن ب خودشون مربوط میشه!
اما فقط همین نیس!
گاهی آدما لایق باهم بودن نیسن،خودشون فک میکنن اینطوریه ولی از حکمت نرسیدنشون بی خبرن!
بعضی مواقع نرسیدن بهتر از رسیدنه!
-----------------------------------------------------------------
چی؟؟؟؟!!
سن من؟!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد