دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

حس خوب...

خیلی وقته حواسم به زندگی نبود
نمیدونم از کی  گمش کرده بودم!
اما از وقتی تو اومدی
زندگیم دوباره پیدا شد...

حالا با تو این حس تکراری 
این عادت وترس طولانی رو
دوست دارم
حالا حس خوبی دارم
وقتی صدات تو نفسهام میپیچه
وقتی میبینم فقط باتو ارومم
دوباره طعم عشق میگیرم 

حالا دیگه حواسم فقط  به نگاهته
شاید دلم بتونه بهت ارامش بده
شاید این لحظه ها هرگزدوباره تکرار نشن
اگه فقط همین لحظه ست
میخوام همین لحظه رو باشم
تا فردا تو حسرت امروزش نباشم


چه فرقی داره از ترس بی تو موندم
امروزم بی تو باشم
اگه فقط همین لحظه ست
میخوام همینم با تو باشم ...!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد