دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

دنیا ، دنیای ریاضیات است!

وقتی عشق را تقسیم کردند تو خارج ِ قسمت من شدی!

وای ... !

شاید همین خوب است

انقدر آهسته وآرام ‌،ذره ذره

کم شوم!!!

تا مبادا دل کسی بلرزد و بگوید :

وای ...  اینجا منی بود

که دیگر نیست !

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست من حتما تا به حال خواستی از اینترنت کسب درامد کنی به روش های مختلف مثل روش های زیر:
1-تبلیغات کلیکی
2-cn3
4-گوگل ادسنس
5-حتی راه اندازی فروشگاه اینترنتی
6-...
اما به خواسته مورد نظر خودت نرسیدی و توقع کسب درامد مورد نظر خود را نداشتی
اما دوست عزیز من به تازگی با کسب درامدی اشتا شدم که تونستم پولی خوبی به جیب بزنم حتی اینکه یک ریال خرج کنم دوست داری با این روش اشناشی پس به این ادرس بیا و بخشی از کتاب رو دانلود کن اگر خوشت اومد همون جا با صرف یک مبلغ ناچیز این کتاب تمام تصوری رو بخر امیدوارم که دلسرد نمیشوی
www.cdvdshop.limooblog.com/pagekasbpool.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد